4/2-09

Smått dryg dag.. är less som fan på skolan, har seriöst funderat på att hoppa av.. men det känns som att livet kommer bli riktigt meningslöst utan nån som helst utbildning.. + min pappa skulle slakta mig på plats, helt allvarligt ;p

Var på Forsbergs trafikskola idag. Tänkte skriva upp mig där.. o boka lite körningar och sånt, men jag och Nergoo stod där och väntade hur länge som helst men fick ingen hjälp.. Stort minus där, Forsbergs! Mannen där satt iofs med två andra tjejer, men jag blev ändå sjukt irriterad. Har lite av en dålig dag idag.

Alex bjöd på käk idag, tacos :D Sen gick vi till Sanne o myste.. Hon åker fredag morgon.. (natt i mina ögon) Så det kanske var sista gången jag träffar henne innan hon åker, om jag inte hinner förbi henne imorgon innan hon drar till h-fors. Kommer sakna dig din jävel! Men men.. åker nog till London på påsklovet om det går som tänkt :D Puss på det.

Dagens datum:
  • Vargens dag, i Sverige! Haha.. hur skumt låter det inte?!
  • Sri Lankas nationaldag
  • Ansgar och Anselm har namnsdag.. Har aldrig hört dessa namn, nån som har?
  • 1789 blev George Washington vald till USAs första president. 1792 blev han vald till att sitta en andra period som president.
  • 1938 tog Adolf Hitler befälet över den tyska krigsmakten.
  • 1971 gick Rolls-Royce bankrutt, staten tog över.
  • 2004 upplöstes Jugoslavien och ersätts av statsförbundet Serbien och Montenegro.
  • 1913 föddes amerikansk medborgarrättskämpen Rosa Parks.
  • 1948 föddes den amerikansk rockmusikern Alice Cooper.
CREDS TILL ROSA PARKS!!!
Rosa Parks                                                 
George Washington
                                               Sri Lankas flagga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0