Äntligen hemma..

Kom sent till skolan idag med, surprise..?
Vi har haft värsta projektet på skolan.. Skulle göra något arbete om slovenien, där 3 ämnen ingick;
Bransch & produktkunskap, Svenska & Praktisk marknadsföring.
Vi jobbade med det huuuur lääänge som heeelst. Och det var inte speciellt kul kan jag tillägga.. Kan ju bero på att gruppen sög koballe eller något sånt! Pekar inte ut någon speciell, menar bara att vi inte matchade speciellt bra!
Anyways, vinnargruppen ska åka dit. Till Slovenien alltså.. Fel grupp vann enligt mig. Dom hade ett bra arbete, men det fanns en bättre!! (Inte min)... hahaha

Har käkat massa gobitar idag. Mazariner för första gången på hundra år typ, sen när jag kommer hem ligger det mazariner på bordet. Det var bara skumt..

Jag var sjukt nära att få anfall igår.. På grund av att jag inte hittade min mp3-kabel. Var sjukt nära att få sånt där flipp som jag fick förut hela tiden. Men blev mer less än arg. Det är nytt.. Kanske slipper anfallen helt o hållet nu! :D Hahahhaaha
Iaf, när jag var som närmast ett grovt flipp.. tog jag mp3 o höll den framför min hund, sen typ skrek jag "vars ären"?
För att jag hade flipp assååå.. hahaha! Så min hund går några steg bort, nosar sådär på några papper, sen går hon..
Jag lyfter papperna och där ligger mp3n. Det var också jävla skumt. hahha, men jag blev ju nöjd iaf! :D

Mitt liv, ditt liv, våra liv tillsammans! ♥
Dont forget.  cuz if u do, I call u! ;)

Määäz
124, awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0