Äntligen lov

Nu äntligen slipper jag skolan superlänge! Efter lovet har vi praktik 5 veckor, sen är det påsklov!
Alltså, jag slipper skolan i 7 hela veckor!! Det jobbiga är bara att jag inte har någon praktikplats yet
Nån som kan tipsa om nåt nice ställe?
Jag är så jävla pengakåt, att jag vill inte vara i stan, eller rättare sagt nära skolan.. För då får man ingen matersättning
HAHAHAH.. Mobbad.. men det blir ju fan mkt pengar på fem veckor, hihi:)

Nu sitter jag och pratar med min sötaste Sanne :) vi skickar bilder och musik till varandra, känns nästan som att hon är här.
nästan.. eller nja, inte riktigt.. men kanske lite.. nä, inget alls faktiskt..

Var på stan med Jenny, Halle & hennes kompis idag. Köpte najsa skor :)
Eller vad tycker ni?

Hihi, man ser mina råsöta mockasiner där bak :D
Dom är grymt sköna och varma! Om nån är sugen, hör av er!
Jag fixar niceprice ;) Hahahaha


Sanne tycker att jag ser jättehemsk ut på den här, så ja tänkte bah säga; Jag är farlig!



Funderar på att bara va hemma o chilla idag.. Får se vars kvällen bär mig?
Fast jag har iofs blivit så tung så jag får nog sitta kvar här hela kvällen :O


Värsta söt tjej som jag saknar, litegrann ;)

Määz
awiee

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Snygga skor bruden ;)

2009-03-02 @ 16:47:37
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0