Dryg jävla dag..

Sov typ 4 timmar inatt.. Gick till skolan halv 9, i tid IGEN!!! :)
Gjort ett nicee visitkort på praktisk marknadsföring.. Men kan tyvärr inte lägga upp bild, eftersom jag har skrivit ett företag som finns + tagit deras logga.. hahaha

Haft psykologi o svenska idag med. slutade 4 
Nationella 1 april, är inte taggad direkt... :(
Pluggat psykologi sen jag kom hem också.. Börjar tro att jag är psykiskt sjuk asså,
man blir typ de av att plugga psykologi :S

Imorrn blire kanske parteey, sen på lördag chill med tjejerna typ :)
Det var äängesen!

Annlee wong Li                                 Helene aka Happyface!                  Jenny kisse Oscarsson




Nu ska jag ringa körskolan o avboka tiden 9.30 imorgon! Har ju faktiskt sovmorgon ;)

Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0