mysbahhh

ÅH,hhhh, världens mysigaste dag :) vaknade, duschade o sånt.
Sen tog jag bussen till min favvvooo :]  Mina 2 kusiner och deras underbara mamma Nicole! :)
Nicole var råsöt, gjorde värsta maten och allt :D
Lilla Victoria har blivit stor, och alla killar är efter henne.. HAHA
Hennes storasyster Anna är mycket avis.. Hon är 4 år äldre och fortfarande singel. Killar satsa ;)  HAHAHHAHA

Imorgon har jag en lektion, som jag kanske går på..
Jag o Anna ska lämna U-town imorgon... Ska till en håla för att upptäcka nya äventyr eller nåt :S

Nu ska vi ses Role Models tyyypypypypypypypppp.. JAG VILL ÄTAÄTAÄTAÄTAÄTA
Jävla ersmarks fitter är jävla rika, smala, o nyttiga :S
Knasjävelbahh

Hejpåer

Pz
-awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0