Snart lov!! :)

Imorgon är sista dagen innan lovet. känns riiiktigt skönt:)
Gjorde bort ett prov idag också, psykologi.. gick inte superbra, men hoppas på ett G- iaf ;p
Fast man ska ju aldrig hoppas på för mycket iofs..
Vi såg American History X idag också.. råhemsk, men bra. Se den! haha ;P


Nu är jag bara hemma o slappar, tänkte plugga lite.
Men är jag så less (på allt som handlar om skola) att jag tror jag spyr..... på riktigt

Ihelgen åker Anna till Överkalix (hahahaha) Och Helene åker till hemavan.
Så jag ska ta med Jenny på ös, om hon inte dissar mig för krogen! haha..
Kan inte lova att det blir så ösigt heller. U-town är inte mest ösigaste.. HEHE

Ska till tandläkarn imorrn. inte favoritstället direkt :(

Ser på Cops, vilka korkade fitter det finns alltså.. tror inte det är sant så dumma folk är ;p

Njuter av Beyonces Ave Maria nu.. Hennes röst är heeelt otrolig!!!!!


mpeyz
awiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0