Trötter

Softade med Jenny ,anna alex, pour o spindeln igåår. :) sen taggade jag o alex till henne.. såg film o sånt :)
Sen skulle vi fara till stan o skjutsa en tjej som ville hem! klockan va typ över 4 dåå.. sen när vi var på väg ut till bilen ringer tjejen igen.. Hon hade ångrat sig o skulle inte ha skjuts. Vi gick upp igen o la oss..
Tänkte sova. Men då ringer hon igen.. Klockan va typ halv 6 då eller nåt.. Så då for vi till stan o skjutsade henne.. Stannade på Statoil o tankade.. For tillbaka till alex, somnade typ 7-8 kanske.. Nu är jag såå jävla trött, vill sova! Skönt att jag är ledig imorrn :D

Det är sjukt.. Man tror att man 'känner' folk, tror så jävla bra om dem osv.. Sen får man veta hur jävla fel man haft.. Jag är helt chockad! Världen är underlig!!

Ni måste filmen se Taken, den är råbra :D

Vi ska käka vegetariskt hemma nu.. i typ en vecka, se om man mår nå bättre av dee.. Jag tvekar ju! hahhaa
 :)  JAG VILL HA HAMBURAGRE O SÅNT :D hahahaha

PZ awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0