Turen

Världens drygaste skoldag.. gjorde typ ingenting alls.
Softar hos anna nuu.. Vi skulle softa o göra lyxmiddag.. Det blev brända potatisbitar & BRÄND kebab..
Har jävligt ont i magen nu.. hahaha

Dog typ när jag skulle till bussen imorse.. Kämpade sönder för att hinna..
Började springa mot busskuren, trodde jag skulle missa den.. ;p
 va nästan framme, sen kommer jag på att jag glömde alla grejer hemma. Ni anar inte hur suuuur jag blev.
SPRANG tillbaka hem, hämtade grejerna.. Sen sprang jag tillbaka till bussen.  I HOPP OM ATT HINNA  (HAHA)
När jag hade typ 50-100 meter kvar kommer bussen, den stannade vid busskuren, såå jag kämpade och spranggggg
JAG HANN :D :D :D  Skönaste busschauffören alltså.. han stannade o väntade bara, han hade väl sett mig springa hahaha Så jag kom på bussen, tårar heela ansiktet, håret stog åt alla jävla håll o kanter..
Han skrattade som fan, och jag var så jävla anfådd kunde inte ens snacka hahahha

Vad händer ikväll folket?
Vi har beslutsångest tror jag.. Anna sminkar o grejsar nu iaf..

Ring!!!! :D

Määääz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0