where is ma cashh?

Har inte blivit rik yet.. det suger ju. Folk behöver ju faktiskt cash dessa dagar.

Hade min första körlektion idag, jag var grym. G-R-Y-M!!! ;D And I didn't kill anyone! hah.. Inte för att det var förväntat men..
Hoppas på körkort så snart som möjligt alltsåå:) Tack pappa♥
Jag saknar min pappa kan jag ju berätta. men träffar honom mkt oftare nu, så det känns bra. Även om det ofta är under bad circumstances..
Påtal om det så äre begravning nästa torsdag, om jag fattade rätt.. Jobbigt. B, jag tänker på dig! Vi ses i.. vars det nu blir..!

Saknar min lilla sanniguurl too! Ska verkligen försöka få ihop pengar!
Allt handlar om pengar. Pengar, pengar, pengar. less man blirrrrr.

DRAMA!!! Chris Brown & Rihanna.. Det finns nog inte & mellan dom två längre..
Chris riskerar 9 år fängelse efter att ha misshandlat Rihanna. C anmälde sig frivilligt till polisen, han greps och borgen sattes till 400 000 kronor. Sjukt jävla mycket pengar!!! (pengar ännu en gång) och C den rika jäveln hade så klart inga problem med att betala, och är nu på fri fot i väntan på eventuell rättegång.
Han har anlitat samma advokat som lyckades få Michael Jackson frikänd från barnsexanklagelserna..
Vet inte hur man ska tolka det riktigt..

Har hört att Rihanna var otrogen mot Chris, med Kanye West.. Jag dog a little bit inside när jag hörde det.
Rihanna ska tydligen ha fått herpes på köpet! HAHAHA.. Vet dock inte vad jag ska tro om det..

Nu ska jag sovaaaaa, är trött! Var i tid till skolan idag, det händer inte ofta! Min lärare välkomnade mig så 'snällt'..
J, tack för det. Hade blivit kickad från Mattekursen om du inte hade skjutsat mig. hahha :)

Pz, kärlek, respekt
awieelooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0