Ah.. iaf..

Sanne ska pimpa min blogg.. kanske fler som läser då = jag blir rik.
lite långsökt kanske.. anyways, ledig idag. grymt sköönt :D Har bara vaknat o duschat.. ska nog dra förbi Alex om ett tag:)

Sanne åker till England om mindre än 2 veckor. Hon ska jobba som aupair!!!!!!
Jag hoppas verkligen att det blir hur bra helst babe! men, jag ska uttrycka alla mina känslor efter hon åkt.
Gör jag det nu så kanske hon inte åker! hahaha
Måste fixa med trafikskolan nu fan.. var på umeå-vännäs i fredags. Jag och anna gick ner dit och det var helt tomt
vi satt o väntade ett tag men det kom ingen.. vi gick runt och kollade lite.. även i deras fikarum hahahha!
Sen kom anna på en smart idé... "Vi tömmer kassan". Det hade varit rätt bra ju, då kanske jag kunde sluta bloggga? hahaha
Men vi bestämde oss för att inte ta med något.. Och tur var det, när vi går ut sitter det en såndär lärare, med elev i en bil.. Hade säkert sett normalt ut om vi kom ut med en dator eller något.. HAHA
Ska torka håret o de nuu..

MÄÄÄZ
         - awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0