...

Dagen började som vanligt.. late till skolan och sånt. Sen blev det lite bättre faktiskt, hade betygsnack i Admin.B. ligger almost på mvg, det är ooootroligt. Nöjd!
Sen fick jag reda på att pappas sambos mamma gick bort inatt. Hon var världens finaste!!
Hjälpte mig alltid med allt, pepptalks mest varje dag när hon var här, och hon brydde sig. På riktigt.
Vila i frid ♥

Alla ni som röker

Tänk på era nära.
Ska dom behöva gråta för din död, pga av cigaretter?
Jag har slutat snusa och röka, då fick jag jävligt mkt luft.. haha..

Av såna med nyårslöftet "sluta röka" är bara tre procent rökfria efter ett år. Men med hjälp av professionella rökavvänjare på telefon 020-84 00 00 lyckas hela 40 procent sluta. Ohhhh smygreklam.
ring eller gå in på www.slutaroka.com

Lycka till!


Pz
sad-awiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0