Lycka till babe

Blev inte så mkt sömn som jag hade hoppats på inatt.. jag lallar för mkt när jag ska sova..
lagar mat, duschar, går ut med hunden.. vad som helst för att slippa somna.. det är knas.. Men när jag väl sover vill jag fan inte vakna :D
Var på vc idag.. lite blodprov o deee.. Jag är världens tönt. Blev asrädd när jag såg nåljäveln.
Kärringen ba skrattade :(
Försökte gå mig att prata om livet och grejer (för att inte tänka på nålen).. Jag blev typ förbannad istället
När hon stack nålen skrek jag som fan. jävligt mesigt.

Alex ska göra uppkörningen imorgon.. Teorin är redan avklarad. Jag håller tummarna, lycka till babe!

Nu ska jag sova. eller kanske gå ut med hunden. hah..


Beyonce - Halo

Pz out
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0