Sanne, detta är bara för dig!

Att blogga är trams!

Snusfri 3 dagar. känns jävligt bra. Men är sugen på snus heela tiden. Så när jag inte snusar blir jag sugen på oolika grejer. typ chips o sånt nyttigt. Och så äter jag ju de såklart. och varje gång jag äter är jag van att lägga in en snus.. så då blir jag snussugen igen.. och då när jag inte snusar blir jag sugen på nåt annat, typ curry.. Haha.. Ja.. ni fattar.. Då blir jag sugen på snus efter de. så går det bara runtrunt.. Nu är jag snussugen.. vet inte riktigt vad jag ska göra.. har nyss borstat tänderna också.. Alltså, inget tuggummi.. HJÄLP! Fattar inte att jag har klarat 3 dagar!!!!!! :D Har inge chips.. Kanske lite bröd med salsasås? Blir galen, kommer aldrig somna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0