090715

När jag kom hem från jobbet åt jag världens godaste, hemgjorda kebabpizza. mums!
Kollade runt efter nån billig mobil idag, detta är vad jag fann...

1269:- för denna, men den var såklart slut..

Denna gick på 999:- men den var slut den också..


Vill ha en Sony Ericsson mest för att jag alltid haft det, och sen för att det är enkelt med musiken och sånt..
Nån som vill sälja en mobil till mig?

Hittade en annan mobil också som inte hade kommit ut än, men den skulle gå på 3000-nånting har jag för mig. Men det är säkert med abonnemang, så den blir väl lite dyrare. Men hur som helst, den verkade bra. Så jag får väl se när den kommer ut! :)
Annars, äre någon som har nåt bra mobil-tips?!

Nu ska jag se om weeds har kommit ut, vi hörs sen

pz awiee

Kommentarer
Postat av: Rojin

miaa ring da din javel saknar dig

2009-07-16 @ 18:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0