Brandmans-awiee

Orkade inte blogga nåt igår, så jag tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag drar till jobbet.
Igårkväll var det ett jävla ståhej. A-lagarna hade fight utanför butiken. Det kom in en man och sa att det höll på börja brinna i en soptunna och att jag kanske skulle hälla i vatten innan det började brinna ordentligen, och det gjorde jag. Haha..
Så jävla komiskt egentligen. För något år sedan var det jag som tände eld på soptunnorna, nu släcker jag dom.. Respekt.

Fyndade "lite" mjölkfri nötcreme igår. yummi!


Jag har varit duktig idag också, klippt gräset och.. ja, typ det! :)
Nu ska jag göra mig iordning och sånt. Jobbar imorgon sen har jag ledigt en dag, yeeeey!

määäz
awiee

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

gott :D vart köpte du den kartongen och hur mycket kostade den? :)

2009-07-18 @ 01:51:42
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0