go'mormor gör go'mat

Mormor hämtade mig från jobbet, regnet öser ner och har gjort det hela dagen.
När vi kommer hem till mig har hon gjort värsta middan, som vanligt. Hon är bästbästbäst.
Potatis, broccoli i mjölkfri sås, fettig kyckling. Plus en brunsås, också mjölkfri. Så jäääävla gött!!!


Funderar fortfarande på om jag ska åka till Holmön imorgon,
eller om jag bara ska stanna hemma.. eller hitta på något annat!
Får se imorgon när jag slutat. Börjar tio så jag ska snart hoppa isäng.
Mormor bakade en mjölkfri blåbärskaka åt mig, så måste smaka lite av den också. Innan jag ska lägga mig.
Hahaha.. så jävla king jag har det! :)

Avstånd: det enda som de rika unnar de fattiga - och håller till dem.

pz
maaowowowow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0