h&m's storlekar<3 haha

Har inte hunnit blogga något idag. Jag väcktes vid elva, trött som fan. Hoppade i kläderna och sånt, sen drog vi in till stan. Hittade en råsnygg adidaströja, endast 400 spänn (eller nåt sånt), men den var way big :( som vanligt...
Köpte iallafall en tröja på h&m
249:-  Det som är lila på den här är rosa på den jag köpte, kan lägga upp en bild imorgon.. pallar inte nu :)


Sedan käkade vi på stan, och sen for jag tillbaka till 124 och jobbet. Det gick fort idag, det var ovanligt mycket folk.. så det kändes bra. P kom och hämtade mig när jag slutat så for vi hem till mamsen och käkade.
Sen har jag varit hos mormor och hjälpt henne med lite grejer..

Gahhhhhh, nu ska jag sova! är skittrött.. vi höööörs imorgon

määääz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0