Kroppsförsäkringar

En del kändisar har försäkrat delar av kroppen, och det är väl inte så konstigt då deras karriärer hänger på en viss kroppsdel, till stor del i alla fall.

Heidi Klums ben är värda 2,2 miljoner, Vänstra benet är värt 1 miljon pågrund av ett ärr som då sänkte värdet.


En annan tysk modell, Claudia Schiffer, har försäkrat hennes ansikte för 5 miljoner dollar, avtalet täcker dock inte rynkor.


Dolly Parton har försäkrat sina bröst. Haha


Sist men definitivt inte mins, JLo's rumpa. Haha!
Försäkrad till ett värde av 300 miljoner dollar.


Helt galet. Jag skulle lätt kunna göra mina naglar fina och fräscha så där, sen försäkra dom as hell.
Och sen bryta av alla, smart va?! Hahaha

Blir jobb ikväll och jobbar dag imorgon, så det blir inget action för mig ikväll.
Men ni andra, ha så kul! ;)

peyz
awiee

Kommentarer
Postat av: Lina

Undrar vilken del jag skulle försäkra!?! Haha!



Haft en bra dag?

2009-07-03 @ 15:18:06
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0