Tv-nörd!


Såg aldrig Min stora kärlek, fastade på So you think you can dance. Fan vad duktiga dom är alltså!
Har sett senaste weeds-avsnittet nyss också. Det var sjukt roligt! Shane (Alexander Gould) gör härligaste kråkorna. Ska inte spoila mer än så, då är det garanterat någon som blir suris! Men i alla fall, sjukt kul.

Ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorgon. En kollega till mommy ska klippa mig imorgon klockan ett. Så måste vakna i tid så jag hinner duscha och gå dit så jag är framme i tid :P Har inte ens bestämt hur jag ska klippa än, men blir nog bara att toppa litegrann och fixa lite så där..

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls.

pz
awiee

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sov så sööt nu!

2009-07-02 @ 01:04:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: emilia

har aldrig sett den serien e den bra? kanske är något som man ska kolla in^^

2009-07-02 @ 17:12:34
URL: http://emilializette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0