090704

Yes! Äntligen blir det en ledig dag. Imorgon. Men då är det bara två kvar sen, på hela månden..
Mamma har lämnat mig hemma och åkt till piteå. Sen kommer hon hem och stannar typ en vecka,
sen ska hon till Sthlm och göra massa kul. Själv får jag jobba.. och sedan jobba lite till!

Min lilla ros myser. I min säng......


En knäppis som dansar omkring i mitt rum :S


Nån glasögon-orm!..


Hjälpte precis en vän att spela in en dikt.. Rätt kul!
Ska försöka lägga upp den, men jag vet inte riktigt hur man gör!

Nu ringde Hannis, ska prata med henne. hörs later :)

Förutfattade meningar blir fördomar först om de inte kan ändras
när de ställs inför nya kunskaper


mäz
awieeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0