Det rosa kuvertet har anlänt!

Jag vaknade redan klockan 8 imorse, det händer nästan aldrig!
Men jag somnade om, och det händer nästan alltid :)
Jag såg att Sanne hade skrivit på msn. Hon undrade om brevet hade kommit fram.
Jag sprang (bokstavligen) ut till brevlådan o kollade. Inget rosa brev :(

Pappa kom och hämtade mig o körde mig till stan vid 1. Hade körning 13.20
Backning.. Det gick bra! Hehe..
Sen träffade jag Anna & Jenny.. Hade inte träffat Anna sen i tordags!
Och vi brukar träffas varje dag. Så det var mys. jag köpte ett vanligt svart linne bara..
Anna o Jenny köpte skor båda två. Anna köpte snygga brun/beiga stövlar, och Jenny vita söta pumps!

Tog bussen hem 16.10, råskönt att sitta i bussen med mp3n! Buss är waaay underskattat!
När jag kom in såg jag de rosa kuvertet! Hahaha..


Kolla.. Jag kan nästan inte motstå! Jag måste öppna det!
Mormor sa att hon hade tänkt gömma det innan jag kom hem ;p hahaha..
åhhh, den skriker verkligen ÖPPNA MIG!!

Demarco - Listen to your girl.mp3


Nu sitter jag här och ser sex and the city ♥
..och väntar på maaat:)

Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0