God morgon

Orkade inte skriva nånting igår.. Är less.
Får ju ändå inga jävla pengar...
Jag och Sanne took a walk down memory lane igårkväll. Hjälp vad mycket vi har gjort tillsammans,
helt galet! Typ bästa tiden i mitt liv.. Vi var BARN och brydde oss inte om nånting annat.
Askul.. Nu äre bara en massa problem och tjaffs och bråk och allvarligheter jämt. Urkas, livet är tråkigt helt enkelt!

När jag vaknade blev jag sjukt uttråkad, slutade med att jag o mamma var tvugna fara o shoppa lite! :)
Jag köpte en bikiniöverdel och en tröja, ska lägga upp bilder sen :)

Nu måste jag skynda mig och bli klar. Mamma ringde vårdcentralen när jag sov och dom ringde upp mig nyss.
Fick tid nu på morgonen, så det var bra!

Lägger upp bilder sen ;)

peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0