Grattis Spindeln!

Här är de 2 tröjorna jag köpte ;)

Igår möttes jag och Anna på coop, sprang in och köpte öl och cigg. hahaha alltså Tobbes present ;)
När jag och anna kom dit var det släckt i hela huset.. :) Hoppas det var till nån nytta bara!
Det var nicet vi umgicks o sånt där.. hörde på massa gamla historier av spindelns farsa, hahaha asrolig! :)
Han utmanade mig typ att ligga på en glasflaska utan att ha händerna i golvet. FATTAR NI? Säkert inte men.. haha
Första gången gick det bra, men efter typ 5 började det göra ont som FAN. Har fettt blåmärke på magen nu HAHA
Lite senare gick vi till mirabell eller vafan det heter :)
Tog inte så många bilder ;p men jag kan typ bjuda på en haha


Sov hos Annis och syrran boyfriend hämtade mig imorse. Jävla jobbigt att klockan var en timme mer helt plötsligt, jag som tyckte att jag vaknade så jävla tidigt.. haha

Peace
awieee

Kommentarer
Postat av: Missextra

Skämmit?

2009-03-29 @ 19:30:05
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0