Home sweet home!

Igår kväll stressade jag som fan för att hinna med bussen till stan;p
Mötte anna, sen for vi pch tränade. Tro det eller ej!
Alla, alltså verkligen alla, var på corona och klubba jävel, men jag o Anna for till USM och svettades
HAHHA :)

Efter träningen tyckte vi att vi förtjänade lite fika. men det var stängt överallt! Klockan var ju bara typ 22..
Vi gick till cafe station, waynes, starz, mekka, subway, megazone.. haha U name it alltså..
Slutade med att vi gick till nattöppet och köpte chirre och godis! :)

Så tagga vi hem till anna o snackade lite skit.. :) deckade vid 4 kanske, efter vi hade sett Taken, världens bästa film ;p
Skulle ta bussen hem tidigt idag.. vilket inte hände.
Och när jag väl skulle ta den vid fyra typ, åker den jäveln iväg typ 5 min tidigt!!! HATA ERSMARKSBUSSEN!! hahah

Men nu är jag hemma hihihihihiihihiihiihii :)

ps. kuvertet är oöppnat. men skriker fortfarande ÖPPNA MIG!

GRATTIS HENKE aka GULLIPLUTTEN ! :D

Have a nice day duude :)

PEACE :D
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0