Lite bilder från dagen d

På morgonen på väg till praktiken! Ser ut som jag vet inte vad.. HAHA

Haha riktigt äcklig bild faktiskt, buh hey.. U make me so damn happy! :)


Karin och massa disk! ;P


Jag och storebror (har aldrig påstått att vi är normala)


Jag och min snuttevovve:)


Jag och Mommy of the year, 91-09


En snygg skjorta jag fick av min syster o hennes sambo:)


Najsa örhängen jag fick av Annas fostermamma! :) Var såklart med 2 st. haha


Det mest personliga fick jag av Anna. Hur gulligt som helst kolla!

Tack så jättemycket allihopa för gratulationerna!(heter det så?) Haft en superbra dag! :)
Och tack till alla er som kom hit ♥
Nu måste jag sova så jag orkar upp till praktiken i... dag!

Mpeyzzzz
awiee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0