Nånting är inte som det ska..!

Igårkväll var jag så jävla duktig.. tog med mig hunden ut, och joggade typ 45 min!!!
Har funderat på att köpa gymkort på USM.. men får se hure blir med den saken! :D

ni kanske undrar vafan jag gör vaken nu.. Det gör jag med kan jag ju tillägga då! :P hihihihi
Nä.. allvarligt, min älskling kommer typ ikväll :O :D iiiiiihhh!
Taggarrrr! Skulle bara ringa o väckte henne så hon inte försover sig ;p

Egentligen är jag astrött.. men är så taggad att jag inte kan somna om
Funderar helt allvarligt på att fara ut o gå / springa..
men varje gång jag är på väg att gå upp blir jag plötsligt jättetrött och skiteer ire!
Hahahha

En vecka kvar till 18 hihihihi

määäz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0