Nära en krock!

Jaa.. vars ska jag börja, hehe..
For från praktiken 11.20 idag. skulle ta bussen och fara på körlektion 40 min, sen åka tillbaka.
Gjorde ett, ah.. typ test eller nåt. Det gick superbra :) Sen skulle vi fara o köra i stan.
Det gick helt okej.. Tills jag blev bländad av solen.. Såg ingenting och höll på krocka!
Men jag såg bilen i sista sekund, och läraren bromsade ganska exakt samtidigt som jag!
Så jag lever ändå!.. haha
Sen upptäckte jag att vi körde 2x40 min..
Så då försökte jag få tag på praktiken, tänkte säga att jag inte kommer tillbaka idag.
Men jag fick inte tag på någon.. Stannade i stan och shoppade lite ändå!
Träffade även Halima och fick mobilen hon är skyldig mig :)

Äntligen en normal mobil! Som jag har längtat.. haha


"Linne-klänning från H&M, typ 98:- tror jag..


Och jag är vinnare av Årets-sämsta-bild är..... AWIEE! 149:- H&M..



Nu ska jag se om det kanske finns lite One tree hill o kolla påå :)

Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0