Saknar dig min kanelsnäcka :S

Dokumentären igår var väl lite sisådär! Det var mest prat om Elisabeths (dottern) barndom.
Sen var det intervjuer från olika människor som bott rakt ovanför källar-fängelset.
Det var också en del uttalanden från monstret själv, dock översatt till engelska och talades av någon annan, såklart..

Dagens har varit lite knepig ;p Många förvirrade människr har varit inne på kiosken idag!
Har fått skratta en hel del!
Har sagt bort allt idag, för att jag o anna skulle hitta på något. Det var skitlänge sen!
Men vi sågs en stund på stan efter min körning idag, sen åkte jag hem. och hon likaså!
Har pratat i telefonen ett par gånger nu, vi båda verkar för lata för att fara och göra något :P Haha..
Latmaskar!
Ska se lite Desperate Housewives, sen sussa tror jag :) Är inte taggad på nånting just nu!
Kanske läser lite teori sen.



Var på min första teorilektion igår.. Jävligt kul faktiskt..
Träffade Gabriella där, det var typ hundra år sedan vi sågs! Hon är kul som fan den där bruttan! ;P
Han som håller i lektionerna, Stefan, ägaren, annas granne osv, är också rolig!
Han låter oss tävla om gratis körlektioner! Vilket är helt värt. Det är dyrt som fasen nu ju.

Denna trafikskola går jag på!
Äre här smygreklam? totally worth it ändå isf! :P

Hoppas att jag inte behöver så många fler helt enkelt ;)
Min morbror har kommit på besök idag, och mamma är ute med hennes vänninor så jag ska gå och vara lite social nu.
Typ sitta i soffan och se DH haha..

Peace
awiee

Kommentarer
Postat av: E & J

fin blogg :)

2009-03-28 @ 00:06:27
URL: http://elinochjulias.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

tyck till om min nya låt som ligger uppe! :)

egenskriven på improvisation.

2009-03-28 @ 00:50:49
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

:) Jag brukar testa helt mjölkfri kost, sen så har jag bytt ut smöret och också mjölken (till sojamjölk). Men jag älskar oboy och har inte hittat någon bra ersättning till mjölk med oboy, vilken mjölk tycker du är godast att dricka? Sen så har jag testat soyghurt. Men jag inte krångla för mycket när jag är hemma hos andra. Så länge det är vegetariskt så får det ändå vara mjölk i. Men när jag gör egen mat så kan man ju lätt byta ut mjölkvarorna. Kommer knappt bli några mejeriprodukter när jag flyttar hemifrån om en vecka. Sen beror det på vilket som är billigast, får inte vara för dyrt för då har vi inte råd. Inte första tiden iaf ;)

2009-03-28 @ 09:40:02
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

tacktack!:*

2009-03-28 @ 11:56:04
URL: http://jjjennifers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0