söööömnigt

For på praktiken kl 10 idag.. Gick faktiskt bra :) För att va första dagen iaf..
Gick hem heeela vägen från konsum när ja slutade kl 16..
Hann sova typ 15-20 min bara sen väckte mamma mig när hon kom hem :(
Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Måste verkligen plugga men pallar inte.
Det är så sjukt jävla drygt, och dom ska ändå sätta betygen idag så det är redan kört.. :(
Sad buh true..
Kajsa skaffade sig en ny vän på bussen på väg till Sthlm, haha! så jävla komisk. Du är störtskön alltså!
Ska se nån film nu om jag orkar, sen sova..

Idag äre måndag och på torsdag äre min b-day :) ska försöka fixaa lokal på lördag, för er snorungar som inte tar er in på krogen ;) hahaha


Peace
awieeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0