Nate, wanna date? Chuck, wanna....? :S

Ahuffff, jag är skittrött och less.. Kollar på the hills, men jag hör ingenting.
För min kära bror dammsuger och har basen på max i hans rum, som är rakt ovanför mitt.
Och jag blir råförbannad.
Nån mer en mig som har detta bror-problem?
haha..
Vilket drama det är i the hills!
Everything s such nice time when everybody's happy.

Imorgon kommer Gossip Girl ut! :)
Jag vill typ gå och lägga mig nu, bara så tiden ska gå fortare, haha

Helgen har varit riktigt slitsam. blir riiiktigt lugnt ikv. som det känns nu iaf
Har fått ett jobb förresten, som städerska! haha. Ska städa hos en kompis, en gång i veckan för 50 kr,
BRA ELLER ANUS MINA VÄNNER?
Påtal om bra eller anus, vad har hänt med filip och fredrik? såg dom ju på tv typ everyday förut, och nu typ aldrig.
Men det kanske beror på att jag bara kollar på MTV.
Vad tycker ni om Kenza där? Jag tycker att hon ser så jävla nervös och spänd ut.. De gånger jag sett åtminstone,
så inte någon naturbegåvning direkt!
Men skulle nog knappast göra det bättre själv, så man ska väl inte klaga! hahaha

Åhhhhh, nate och chuck, vi ses imorgon! ;)
          


Vem äre som eee din favoritråå? :)

määääz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0