Vilken bra dag! :)

Har haft en superbra födelsedag med massa fina presenter :)
Fick en tavla med en bild på mig och anna, av henne själv. Ska lägga upp bild sen.
Jag blev typ helt rörd och grejer!
Sen fick jag 5 vip-tickets till x3m :) Så imorrn blire att klubba där! haha..
Om ni vill haka på hör av er! ;)

Nu har de flesta åkt hem.. Mamma stökar bort all disk och sånt! Haha.

Verkligen grymt kul att så många släktingar kom! :)
Såg även bilder på mig själv som nyfödd. (för första gången) som för övrigt bara är helt sjuk :P

Faster och hennes man och barn kom, vi ses verkligen för sällan!
Sen kom praktik-chefen, syster m familj. Bror m flickvän, PAPPA :)

Ajaaa, ska fortsätta vara social med min babygirl :)

Peace
awiee!

Kommentarer
Postat av: caroline

tack :)

ja ellerhur!!!! bort med snön....

2009-03-12 @ 21:17:58
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0