hemmakväll

Var sjukt taggad på att festa och ha roligt ikväll.. Självklart blir jag sjuk. Så jävla typiskt!
Är less på att vara sjuk hela tiden. Dagens höjdpunkt var att min syster kom hit. Alltid kul att träffa henne.
Tänkte ta en dusch och typ lägga mig och sova så jag inte blir sämre! Se nån film kanske..

Idag fick jag veta att jag kommer troligtvis inte jobba så mycket som det först var tänkt. Skulle egentligen jobba typ 4 kvällar i veckan + lördagar. Efter att jag tackat ja, insåg jag att det kanske skulle bli lite väl mycket samtidigt med skolan och så.. Men nu slipper jag nog oroa mig för det!

Nu ska jag försöka döda denna förkylning med lite mer Ipren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0