määz mfakkzz

Hello elbloggo!
Igår efter jobbet, som just nu är praktiken, for jag hem och käkade. Sen for jag och mommy till min faster och hälsade på. Mina småkusiner är så söta. Världens smartaste killar tror jag. Ena är nio och den andra elva, och dom kan seriöst mer än mig om allt. Helt otroligt va?! För jag är ju skitsmart.
Fasters ödla Gilbert and I.


Idag har jag dokumenterat hela min dag med bilder. MMSat bilder till Emil hela dagen. HEHE!
Vaknade vid 11, började kl 13

Tog bussen, för jag är lat

Åkte med mamma hem när hon slutade. Sen åkte vi till stan en sväng.

Jag och mommy h&m

Passade på att beundra mina vita tänder medan mamma körde

Blev jävligt förbannad när radiosnubben kallade Lars Winnerbäck för Lars Vinterbäck :S


HAHHAHAHA.. Min dag.. Har sett Idol också, det var ju från U-town.. Men såg ingen jag känner i rutan.

PZ
AWIEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0