Ärlighet varar längst.. säger dom

Senaste person som
Sov i din säng:
Min systerson faktiskt. Jag sover nästan aldrig i min säng haha
Du pratade med: Johan
Du delade en drink med: Minns inte. Hade förmodligen druckit ett par själv innan jag började dela lolz
Du gick på bio med: Johan, vi såg Avatar!
Du gick på stan med: Johan
Skällde på dig: Ja, det får väl bli Johan här ocksårå.

Senaste
Låt du hörde: Gyptian - hold you
Film du såg: Valentine's day igår, somnade dock innan den var slut
Mat du åt: Delifresh på Max, smakade inte så fresh
Kram: Leja
Puss: J
Känslan: bajsnödig och kär, azum mix
Ilska: Åh, jag är så arg för att jag är så fattig. skit
Resa: Paris
Glädje: Känner glädje nu, svarat på hälften hehe
Dröm: Senaste jag minns.. (är sjuk) Var med Alex och hennes bf Boman, dom hade feeta bomber. Det var spännande när vi/dom sprängde
Boken du läste: Pojken som kallades det, 2008
Personen du träffade: J
Personen du pratade i telefon med: Alex
Personen du fick sms av: Alex
Gången du åt en 7-eleven korv: ehh, korv.. Nej, tack
Gången du var utomhus: Var nyss ute & slängde sopor
Gången du sov: this night
Gången hela din familj åt middag tillsammans: minns inte, alltså för länge sedan
Saken du köpte: Jag köpte.. hm, tror det är en hårgrej till J.

Om dig
Namn: Mia
Ålder: 19
Smeknamn: haha awiee, maow (bara massa knaos)
Syskon: Hm, speciella familjeband.. Men 2 systrar,  2, (3) bröder
Sysselsättning: Pluggar, och är arbetslös. Rätt busy vardag.
Bra egenskaper: oj, det är många hihi.. ärlig, snelheZt, omtänksam, smart. Jävligt smart
Dåliga egenskaper: Dålig på hantera stress, lite damp också typ. Koncentrationssvårigheter
Linje/klass: commerce program, sista året
Hårfärg: hm, en jävla blandning.. Rått, mörk- ljusbrun, konstiga slingor.
Skostorlek: 36-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0