Utkast: Maj 12, 2010.. Hm, skulle upp runt 15-tiden

Hej mina vänner! Jag har inte haft tid att skriva. Har så jäkla mycket plugg, och när jag tar en paus från det vill jag gärna försöka rycka upp humöret och mysa med vänner och familj!
Men snart är skolan färdig, för ett tag iallafall

Fick ett jobberbjudande igår.. Resa runt Sverige och sälja olika saker, jag är en jävulskt bra säljare ska ni veta! Men det är en hel månad from home. Så jag ska nog inte hoppa på det tåget.. Just nu iallafall. Ikväll ska jag och Johan vara barnvakt åt min systerson. Som är helt tokig i Johan, han är ju så jäkla tuff. hihi

-Viktor, du är så smart du kan ju bli värsta proffessorn! -Nää, för jag har inga glasögon!!! Och det måste man ha för att vara smart!!!! Så fick han låna Johans! Söt ungen!

Nu ska jag bara plocka ihop lite grejer och sedan sticker jag iväg mot Holmsund. Min fina prins ska kolla på lägenhet och kommer ut lite senare :)

Jisses, mycket text. Blir nog inte lika många updates kommande veckorna. Fast det är skitkul att blogga. Man håller liksom reda på allt man gjort. Hehe.. Jag och J försökte komma fram till när vi började träffas. TJA BLOGGEN, där fanns alla, nästan alla svar! :) Hihiih
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TL;DR

2010-05-13 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0