Found it

Nu ska jag visa er några av de många och fina bilderna från min jul! Den var elt fantastisk, även om jag jobbade hela julhelgen! Fick iallafall ledigt julaftonskvällen :)
Massa julklappar, inte bara under, utan även runt granen.. (halva rummet) GALET

Haha

Haha

Haha

Bara en till, haha

Pussa-Viktor-Leken!

Pussa-Viktor-Leken

Leja fick ett grisöra inslaget, hon slickade sig om munnen men väntade snällt på att jag skulle öppna paketet och ge henna örat. Hehe fintjejen!!

Fick värsta finaste presenten av min systerson Viktor

En skidåkare i trä som han gjort på slöjden. Snygg, va?! :)

Julafton hos oss är något kaosartat. Det är liksom för många julklappar för att man ska kunna sitta o kolla på när alla öppnar. Man får typ dela ut själv till den man köpt åt. Men vi har det så trevligt ändå! :) Ett ständigt mingel, ungefär

Jag och min kärlek!

Mamilove fångar inslagspapper som kommer flygandes från alla håll o kanter! (haha)

Världens finaste, bästaste pappa kom förbi :) Han fick en whiskey och gåvokort från Actionaid. Jag köpte en get! Världens bästa present till världens bästa pappa helt enkelt

Johan med röda.. snorren

Jag och min fantastiskt fina kusse, Maja

En bok, som jag ska läsa efter jag läst ut den jag håller på med nu. Fortfarande Niceville... Haha

Nästan alla klappar utdelade!

Sist (egentligen först) men inte minst

Har varit på stan och bytt till en jag gillade bättre, ska ta bild o visa senare. Den jag fick i paketet er ut såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0