Är det detta som kallas blouktion?

Sitter och funderar hur jag ska göra med den tänkta "loppisen" här i bloggen. Tänker att jag lägger upp ett par saker i veckan, så får ni skriva i kommentarsfältet hur mycket ni vill betala. Och var sak ligger uppe max 1 vecka, och den som då har högsta budet köper grejen. Förutsatt att han/hon fortfarande vill ha vad det nu är.
Vill bli av med bl a en tvbänk (om man ens kan kalla den det). En soffa. Skor, Hummel, Chilli mm. Både använda och oanvända. Kläder, samma där. Tiger, Hummel, Koola Anna mm.
Kanske en dator?
Vad säger ni?

Och jag vet att det finns en säljsida här på blogg.se, men den hade jag inte tänkt använda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0