Det var allt

Här kommer några bilder från min födelsedag. Eller dan innan.. Då jag trodde att jag skulle ut på mysdejt med mina fina pojkvän, men slutade med asparty på Allstar!
Köpte flera nya plagg för att jag ville vara rätt klädd. Tog på mig lite mer "party" och det var ju bra, för party blev det!

Någon slags dans.. eller ritual, kan inte riktigt komma ihåg! hehe

Tack till alla, speciellt er två. Syster och pojkvän

Taxi till Allstar, brumbrum.. Just det, johan ramlade ur taxin när vi kom fram

Förutom min födelsedag är det inte så mycket som hänt.. mig. Jag har jobbat. Och jobbat. Och jobbat. Även hunnit med lite shopping och lånat ut min lägenhet till en kompis och ska flytta in till Johan. Temporärt. Men det var nog allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0