Omdöme parfymbutiken.se

Jag blev så lycklig igår! Jag hittade nämligen MIN parfym. Escada Pacific paradise. En parfym som jag använt i hundra år, tills den inte längre fanns att få tag på. Den luktar väldigt ungdomligt, kanske lite väl mycket till och med. Men ack så ljuvligt!
Blev dessvärre mycket besviken då jag läste hemsidans rescensioner..

"Dom låga priserna lockade mig till en order på 4 produkter.

Jag fick en bekräftelse på min order omgående på min mail.
Men sedan hände det inget mer...
Ingen som hörde av sig varken på mail eller telefon om status på min order.
Jag hann glömma bort att jag hade gjort en beställning.

Sedan kom det ett mail i inkorgen, efter 23 dagar...

Det informerade mig om att min order var makulerad på grund av att varorna inte fanns i lager.

Det är löjligt dåligt.

Jag kommer inte att göra en beställning hos Parfymbutiken.se igen, oavsett hur låga priser dom lockar med.
"

Och då jag vet att denna parfym är en säsongsparfym från flera år tillbaka är chansen minimal att dom faktiskt har den :(

Om någon har denna, eller vet var (om) man kan få tag på den, är jag villig att betala en orimlig summa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0