Tack du snälle

Stack till jobbet med tom tank i bilen imorse, hann inte med Statoil jag skulle börja. Vet inte riktigt hur det gick till, men lämnade jobbet och stack mot stan igen utan att ha tankat. Fick stanna till vid Alvik på en självbemanningsstation, där de endast tar kort. När jag öppnade plånboken insåg jag att kortet är i jackfickan därhemma! Panik. Var helt säker på att soppan inte skulle räcka hela vägen hem.

Det stod en ung man en bit bort med hörlurar i öronen, så jag tvingas söka kontakt med den här mannen och be honom ta emot kontanter från mig och sedan betala med sitt kort. Och den här supersnälla mannen hjälpte mig! Så himla tur jag hade att det ens var någon där. Tack du snälle man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0