Ordning och reda ska hållas på freda!

Åh vad dumduktig jag är! Har plockat undan mina små läger i lägenheten och dammsugit heeela lyan. Jag har en riktigt otäck vana. Jag stökar ner otroligt mycket! Och nu när jag varit sjuk har jag gjort små camp på mina mysställen.
1 i och runt sängen. Fullt med kläder, mediciner, sminkgrejer, kartonger väskor mm.
2 i soffan
. Har mitt lilla myshörn i soffan. Där samlas gamla halvsugna halstabletter på små papperslappar. Febertermometern, använt porslin, tomma tetrapak, glas, kläder mm.
3 i köket. Skor på bänken, porslin, plånboken på micron, räkningar, saxar och prislappar, nagelfilen.
Som ni förstår är detta rena mardrömmen för min pedantiske man. Men nu är nästan allt i sin ordning igen :) Förutom min hälsa.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0