Tur i oturen

Heeeej! Så himla trött jag varit efter nattpasset. Johan började lägga golv strax efter jag kommit hem... Ogillades starkt. Men nu känner jag mig väldigt glad. Min lilla klädkammare har blivit jättefin :) Ska visa bilder sen. Hallen är också superfräsch! Nu ska vi bara hitta perfekt inredning :)
Åhh vet ni vad som hände.. Min systerson hade kalas idag, så igår for vi o shoppade lite, däribland hans present. Som jag stoppade ner i en av kartongerna från en annan grej. Och igårkväll när jag var på jobbet fick Johan för sig att städa.. Bra va, för här har det sett ut som satan efter renoveringen.
Idag när vi hade börjat åka mot kalaset kom jag på att jag glömt presenten, frågade Johan om han visste var den var och beskrev kartongen. Han hade såklart kastat den i soprummet.. Hahah! Så himla störigt.
Vi for dit och kartongen låg överest på tippen. TUR! :) ..och lite äckligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0