Älska inte media markt

Älskar ju inte Media Markt. Lämnade in min nya mobil där i torsdags, han i kassan sa att det bara skulle ta ca 20 minuter tills 1 den antingen var helt klar, eller 2 han skulle veta om han var tvungen skicka iväg den.
Jag hade dock inte tid att vänta, så han skulle ringa upp mig. Ingen ringer på hela dagen. Jag ringer dit dagen efter och får höra att det var så himla mycket göra, men någon skulle ringa mig snart med svar. Någon ringer mig och säger att någon annan ska ringa upp med svar.
Händer ingenting. Ringer dit IDAG och får fortfarande inte veta nåt. Jag har alltså varit utan telefon i typ.. för länge?
FAN. Jaja, nu ska jag sticka iväg på jobbet. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0