Min träning

Jag har varit duktig och både pluggat på högskoleprovet (ca 20 min) och tränat! Träningen gick skitbra. Man blir så jäkla nöjd då slitet börjar ge resultat! Då känns det dessutom inte lika jobbigt längre.
Jag brukar köra crosstrainer 10-15 min. Sedan kör jag ett par övningar:
Kettlebell


Sedan kör jag en övning på plint. Här kan man välja hur tungt det ska vara genom att ligga med mer / mindre del av överkroppen på plinten. Ju mindre desto tyngre! Bild lånad från Hannasmammaladdar@wordpress.

Den hemska plankan med en twist! Lyft benen varannan gång, som på bilden!

Joggar 10 minuter på slutet, innan jag stretchar.
Använder såklart en del maskiner ibland också. Men föredrar faktiskt att bara jobba med kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0