Happy me

Har haft en lång, men mycket trevlig dag! Efter att ha jobbat heela helgen, och dessutom hela dagen idag och sedan haft bjudning är jag helt slut. Men det är alltid så trevligt att träffa familjen!
Jag pratade med Johan om att skaffa en bra cykel härom dagen "men inte typ en Solhaga, tycker det är onödigt att lägga flera tusen på en hoj, även om dom är bäst!" Johan svarade att han höll med och att man kan komma billigt undan på Biltema.
Gissa vad jag fick i present av honom? En Solhaga damcykel!
Ska visa bild imorgon. Har varit ute och provcyklat, men glömde kameran inne. Nu ska jag lägga mig och sova. KRAM på er! Och tack för gratulationerna. -a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0