In the middle of the night

Åhhhee, när man lyckas somna i vettig tid är det klart man blir väckt av att det plingar på dörren klockan ett på natten. Hörde att J gick och öppnade. Och hörde en tjej som grät och Johan ba "Vad är det, vad är det? Du kan låna min telefon om du vill". Så jag går upp och tittar whats up. En stackars tjej har typ gråtit ögonen ur sig, och det var jättesvårt att förstå vad hon sa pga av gråten. Men hon sa "Jag vill bara hjälpa henne, men hon vill inte. Hon bara ligger där" Då frågade jag om jag skulle gå in till hennes kompis (grannen). Men då sa hon bara att det inte går att prata med henne. Till slut får hon svar i telefonen, så jag går till vardagsrummet och låter henne prata ostört. Så hör jag henne säga "Hon ligger bara där, hon är död. Jag försökte väcka henne men hon är död" i. Snacka om panik! Jag typ stormade in i grannens lägenhet. Men verkade som att grannen bara däckat, och tjejen som grät inte hittade sin telefon för att den var död. Ni anar inte vilken panik jag fick när jag hörde henne säga "hon är död, hon bara ligger där".. Nåja! Idag skiner solen och det är några plusgrader, ser dessutom ut att vara någorlunda vindstilla. Vilket är sällsynt i den här staden. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0