Brittan har det inte lätt alltså!

Britneys pågående turné verkar ju inte gå bra!
Tidigare idag såg jag bilder från en konsert när hennes hår slits av. Och nu ser jag bilder på hennes tampong-snöre! hahahaha. Okej, det är bl.a såna som jag (som skriver om det) som blåser upp det.
Men allvarligt, hur kul är det inte?

Här finns en video på det också, om ni är riktigt intresserade! Lolz..


...och här tappar bruttan Brittan håret

Detta ska tydligen vara resultatet av olyckan, jag tror dock inte att detta beror på det.
Ser snarare otvättat och ostylat ut! muahaha.. Fettskalle.
Helt ärligt, jag tycker synd om stackarn. Får inte en lugn stund alltså..
Den 13 juli kommer hon att göra en konsert i Stockholm (globen), undra vad det blir för härliga tabbar då!

















Måns Möller var på min skola idag.. men det orkar jag inte skriva om nu, det får bli imorgon :)

Peace
awieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0