Detta fält kan krypa upp i min grannes röv och stanna där!

Haha, sött va? :)
Terminate yourself här!
Funkar på djur också, skitkul :P

















Imorgon äre skola som gäller 8.30.. känns inte kul för fem öre! Idag bestämde jag mig för att sommarjobba i Holmsund.
Då slipper jag ta bussen, och förlora massa pengar på det varenda dag! Pratade om schema idag, men får se hur det blir en bit framöver. Hur chefen ska vara ledig osv. Men det ska nog bli bra :)
Jag och Sanne ska troligtvis styra upp något på valborg! men var det eventuellt blir är inte bestämt än..
Men vi har i alla fall börjar fundera på tema ;) Så förhoppningsvis blir det skoj! Om det nu blir något :)

Nu ska jag gå o borsta tänderna och sen sova:) Pussss påre

Pzout
awieeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0