GaGa gay?

Workout Mix med Ellen Demetri tycker vi om!
Satt precis och läste att GaGa är gay.. Och då är frågan.........
Är hon det på riktigt, eller är hon hobby-lesbooo som alla verkar bli nån gång i livet, förr eller senare..?
Eller driver hon bara?
Antagandet har the voice grundat på en intervju där GaGa säger att hon tänker på kvinnor typ..
Klicka här för att se intervjun ni kan bläddare fram till typ 6 min, innan dess är det bara en massa annat svammel..

Såg dessutom att gorgeous Chace Crawford är med i pokerface-videon :O Bara jag som missat det? haha


Nu ska jag gå och göra mig iordning, sen ta en promenad med hunden + kanske Sanne och hennes lilla Hugo :D

Peace
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0