halvlångt fett, stripigt hår.. uuuuhhh

Imorgon har jag bara en lektion, idrott, klockan 14.. Helvete vad ska jag sova ut!
Har varit sjuukt trött hela dagen.. Somnade på bussen hem, sen drack jag massa powerking när jag kom hem :p
Christine på femman nu snart, askuuuuul hahhaha :D
Är så jävla less på valborgsplanering, hahaha.. allt kommer skita sig ändå, så jag ska nog bara sitta hemma och bli full eller något..! Vad ska ni göra på valborg nerds?

Det är väärldens snuskigaste kille på min ..ehm, här i staden (haha), han är typ 30 år och ligger med 18åringar
Ser ut som att han inte har duschat på ca tre veckor. Helt allvarligt, han har halvlångt fett, stripigt hår, mjällklumpar i..
Ah fyfan, ingen fröjd för ögat direkt!
Lalallaaa, ni som tror att ni vet vem jag menar, tycker exakt likadant.. Så våga inte ens gnälla på mig för detta!
Ska lägga upp en bild på honom, eller hans fettiga hår om jag får chansen att fota! Hahahaha

Nu ska jag "diskutera" med mamma :P

Peace
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0